FILTER & SORTEER

Vers bereid, direct ingevroren

Ons volledige assortiment is 100% halal

Vóór 23:59 besteld = morgen in huis

Gratis verzending vanaf €125

Klachten en garantie

Klachten en garantie

Op deze pagina vind je alle informatie met betrekking tot de garantievoorwaarden van Fitpreps.

WETTELIJKE GARANTIE

Voor alle producten die je bij Fitpreps besteld, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat wij in staan voor de kwaliteit van onze maaltijden en de kwaliteit conform de redelijke verwachting is. Wanneer je een bestelling ontvangt waarbij dit niet het geval is, zorgt Fitpreps zo snel mogelijk voor een passende oplossing

GARANTIEPROCEDURE

Wanneer je een bestelling hebt ontvangen die niet conform verwachting is kan je contact opnemen met onze klantenservice voor verdere afhandeling. Vermeld hierbij je bestelnummer en voeg eventueel foto’s toe mocht dit van toepassing zijn op je klacht.

HERROEPINGSRECHT

De normale wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen bedenktijd is niet van toepassing op voedingsmiddelen besteld bij Fitpreps, omdat het hier gaat om producten met een beperkte houdbaarheid. Mocht de bestelling niet conform redelijke verwachting zijn dan kun je een garantieprocedure starten via onze klantenservice

BESTELLING ANNULEREN

Heb jij een bestelling geplaatst in wil je deze annuleren? Dat kan zolang je bestelling nog niet is meegegeven aan PostNL, neem zo snel mogelijk contact met ons op en vermeld je bestelnummer. Omdat we met producten werken die gekoeld geleverd worden en een beperkte houdbaarheid hebben kunnen we bestellingen die zijn meegegeven aan PostNL niet meer annuleren.

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar boy@sakibur.xyz Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.